Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
info groep 1-2 morgen
26 juin 2013

week 26 in 2013.

Beste Ouders,

Tja, ineens is het dan zover: de laatste les van dit schooljaar 2012-2013 was het vanmorgen. En ook de laatste les voor mij. Allemaal heel onwerkelijk, maar ik troost me met de gedachte, dat ik niet al te ver van het I.N. ben, en altijd nog eens langs kan gaan....Andere keren verhuisde ik naar een andere woonplaats en dat is nu niet het geval.

Iedereen was aanwezig en ik zag ook weer even de moeder van Anna. Sommige kinderen hadden een cadeau meegenomen, met een tekening erbij. Echt heel leuk, en ik wil U nogmaals hartelijk bedanken.

Deze les heb ik geen zon van de week meer gekozen en Flip is ook lekker blijven slapen in zijn kastje. We hadden namelijk een druk programma, omdat het "open podium" dag was. Dat zou om half 11 beginnen.

We hebben de laatste hand gelegd aan het rode schrift. Er zijn nog twee oefeningen gemaakt met letters herkennen en er zitten wat copietjes in met de woordenschat die horen bij de thema's. En ook nog een verhaal hoe U uw kind het beste kunt voorlezen en helpen bij het leren lezen. Ik hoop dat U even de tijd neemt het te bekijken en het bewaart, want dat vinden ze heel belangrijk. Ze hebben er een heel jaar aan gewerkt.

Na de pauze heb ik ze nog getracteerd op een paar snoepjes en ze hebben ook allemaal een klein cadeautje uitgepakt. Gewoon, voor de aardigheid. En toen was het tijd om naar de grote zaal te gaan en naar elkaars prestaties te kijken.

Wij hebben twee liedjes gezongen: "in de polder staat een boerderij" en "b met een aa baa".

Daarna zijn we lekker gaan zitten om de toneelstukjes, muziekstukjes enzovoorts te zien. Heel afwisselend en heel leuk.

Op het laatst zijn er wat kinderen uit de groep van Eline bij mij in de klas geweest en heb ik voorgelezen uit het boek van Robin. Het is niet helemaal uitgekomen, maar we weten wel dat Robin niet bang meer is voor de wolf op de trap in zijn eigen huis. En dat is toch het belangrijkste.

Tja, aan alles komt een einde, ook aan dit schooljaar. Het was niet het gemakkelijkste jaar, voor U niet en ook niet voor het personeel. Ik hoop van harte dat er een vervolg komt op deze school, ook na eind december, want deze kinderen verdienen goed Nederlands onderwijs.

En natuurlijke een prettige zomertijd, waar U ook heengaat.

Nogmaals hartelijk dank. Ik heb zes fijne jaren op het I.N. gewerkt, heb veel geleerd en ga met een goed gevoel aan iets anders beginnen.

Hartelijke groeten,

Janneke van der Wal.

Publicité
Publicité
Commentaires
info groep 1-2 morgen
Publicité
Publicité