Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
info groep 1-2 morgen
23 mai 2013

week 21 in 2013 met foto's

2013-05-22 10     Beste Ouders,

Dit zijn dan de beloofde foto'van ons werk van vorige week. Deze week zijn we verder gegaan met het gewone werk, nadat ze nog twee platen hebben ingeplakt van de troonswisseling in hun rode schrift.
Selma was de zon van de week en heeft Flip uit de kast gepakt. Maar Flip gaat een poosje met vakantie, 3 weken. Het is ook het begin van het nieuwe project dat over reizen gaat. Ik heb het bijbehorende verhaal voorgelezen. We hebben wel nog een paar oefeningen gedaan met het thema dieren. Dat is nu afgerond. En volgende week begin ik ook met het toetsen. Dat is dan de Citotoets. Het gaat in twee niveaus: voor de jongsten en de oudsten. Daarna komt het resultaat op het rapport te staan. Ik zal ook volgende weer de tijden voor de oudergesprekken ophangen. Het gaat nu ineens snel.

Verder hebben we voorgelezen, hebben ze zelf gelezen en hebben we een verhaal gemaakt bij de tekeningen die ze gemaakt hebben. Dat heb ik op het bord geschreven en dat komt bij de tekeningen in het rode schrift. Want vorige week hadden we het erover hoe zij, zonder nog te kunnen schrijven een verhaal kunnen vertellen en toen kwam eruit dat dat met behulp van een tekening is. De meeste oudsten zijn echt toe aan het leren lezen en volgende week ga ik weer door met mijn eigen werkbladen als er tijd is. Erg leuk, die afwisseling. Natuurlijk hebben we ook gezongen en springen we van CP niveau terug naar de jongsten en omgekeerd. En tenslotte heeft Eline geweldig poppenkast gespeeld, waar ze met open mond naar luisteren.

Een prettig weekend alvast en tot woensdag 29 mei. Hartelijke groeten, Janneke van der Wal.

2013-05-22 10

Publicité
Publicité
Commentaires
info groep 1-2 morgen
Publicité
Publicité