Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
info groep 1-2 morgen
9 janvier 2013

week 2 in 2013

Beste Ouders,

 

Vanmorgen was iedereen compleet en dat was fijn. Het was eerst even napraten over de vakantie. Selma had haar skimedaille meegenomen, leuk. Daarna hebben we hard gewerkt in het kerstboekje, want er was nog veel te doen. Het resultaat zit in de tas.

Volgende week wil ik graag dat ze verkleed op school komen omdat we dan eindelijk het thema sprookjes afronden.

Vandaag was Anna de zon van de week en we hebben regelmatig in twee groepjes gewerkt. Ik heb een nieuwe goede puntenslijper aangeschaft en daarmee weer eens alles geslepen.

Nog lang niet alle ouders hebben geantwoord op onze brief en ik hoop dat U nog even de moeite neemt om te antwoorden.

Ik heb nog voorgelezen uit het boekje van Sjoerd Kuyper en een nieuw kringspelletje aangeleerd: "er zat een klein kaboutertje te huilen op een steen".

In de pauze heb ik "mens erger je niet" met ze gespeeld, dat kent bijna niemand meer natuurlijk. Dat was gezellig en ook de oudere kinderen waren geïnteresseerd.

Een korte blog dit keer!

Prettige week verder en tot volgende week.

 

Janneke van der Wal.

 

Publicité
Publicité
Commentaires
info groep 1-2 morgen
Publicité
Publicité